Leta i den här bloggen

onsdag 2 november 2011

Fel dag!

Det fanns två dagar att välja på, ville jag åka på föreläsning på onsdag eller torsdag? Jag valde torsdag då det skulle vara mera svenskspråkigt. Idag insåg jag mitt misstag. Det handlar om en heldagsföreläsning, vilket betyder lunch. Lunch på torsdag betyder soppa! Dessutom äger föreläsningen rum på ett sjukhus, vilket betyder sjukhuslunch, vilket då alltså är sjukhussoppa. Men man måste ju inte äta där! Jag ska istället satsa på en rejäl frukost, packa ner nötter och vatten i min väska och på så sätt klara mej tills jag är hemma igen åtta timmar senare. Det blir inget problem, jag ska ju inte precis anstränga min kropp, jag ska ju bara anstränga mina öron och det brukar inte vara energikrävande.

Alltså, stay tuned, imorgonkväll följer fortsättningen! Med foto på mitt morgonmål, hoppas jag!

Inga kommentarer: