Leta i den här bloggen

fredag 11 november 2011

11.11.11

Ni kanske har märkt att jag varit mera frånvarande än vanligt? Jag har jobbat väldigt mycket dagtid nu och på kvällarna har jag antingen gått på kurs, suttit på möte eller pysslat (med sånt som inte får nämnas än) så det har liksom inte blivit någon tid över för bloggen. Men nu idag, 11.11.11, fyller min lillasyster 40 år! Hipp hurraaa!!! (Och det är ju hon som uppfann syrrans bröd.) Det betyder att det är imorgon jag ska tillreda en zucchinisallad, skiva den gravade laxen och fixa ihop en gravlaxsås för att kunna gå på den kombinerade maskeraden/knytkalaset! Det är min maskeraddräkt jag pysslat med någon kväll också, och resultatet ska ni få se på söndag. Så mycket kan jag avslöja att jag är mycket nöjd. ;)

4 kommentarer:

Fru Tallund sa...

Jag slår vad om att du kommer att vara klädd i bacon.

Typ som Lady Gaga :D :D

http://cdn.buzznet.com/media/jj1//2010/09/meat-gaga/meat-dress-lady-gaga-06.jpg

Fisken Svea sa...

Voj voj, fru Tallund, du anar inte hur nära sanningen du är! Jag ska försöka få in en bild senare ikväll. =)

Fru Tallund sa...

Såg det på FB nu :)

Fisken Svea sa...

:)