Leta i den här bloggen

söndag 24 april 2011

Nykär!


Det är mycket nu. Efter en väldigt intensiv jobbvecka kom påsken som en stor befrielse! Jag bara latade mej på långfredag, satt på dotterns terass och solade och drack kaffe, och fastän jag drog upp ärmarna uteblev soleksemen! Jag tror det inte än, men så var det!

Men jag hann annat än sola och lata mej också! Jag som hade köpt nya silikonmuffinsformar måste ju testa dem också! När jag bakade medelhavsmuffinsbrödet förra gången var ju problemet att de fastnade i muffinsformarna. Nu är det problemet puts väck! Silikon is THE shit! =)


2 kommentarer:

Ann-Pann sa...

Fast OhO! Knaksi dina soleksem är ett minne blott! Jag ska återuppliva mina nästa vecka på Rhodos, tillsammans med Piiitö 20:)

Fast på tal om silikon...det fanns ju inga såna formar i Tfrs, fast det knaksi du håxa ren???!!

Fast ha en lagom dag!

Fisken Svea sa...

Fast JA, du ska ju dit du då, eller NI ska dit, du, Nenni och Piitö 20! Jag rekommenderade fakniss Piitö20 häromdagen åt en annan soleksemare.

Fast jag gissade att det knaksi inte fanns silikon i Tfrs, fast knaksi de har kvar de rosa på HH. =)