Leta i den här bloggen

tisdag 22 april 2008

Klart!


YES! Nu kan vi åka! Man får ju nämligen inte åka på en resa innan fotona från föregående resa är inklistrade i ett album! Senaste resan fyllde nästan ett helt album... Men då har vi en massa bilder som lämnat över! Och en massa biljetter!!! Det har jag nämligen som rutin på våra resor, alla biljetter åker ner i väskan! Nu har vi väldigt många bussbiljetter som ju inte är så fina (fast några klistrades in i albumet), men det finns vackra biljetter också, som de nere t.v. - biljetterna från Meteora-klostren. De får bli bokmärken!

5 kommentarer:

Unknown sa...

Underbart Svea! Det kan inte vara många dagar kvar innan avfärd?

Fisken Svea sa...

Ann: Jaaaa, underbart är ordet! Det är futtiga 18 dagar kvar nu och resfebern har fått mej i ett järngrepp!

Marica sa...

Ja du det är nästan som i Grekland på min trappa nu bakom min vetenskapsteori bok..=/

Anonym sa...

Jag sparar också alla kvitton från utlandsresor, men de brukar lämna i ett kuvert nerpackad i en byrålåda... Tänk vad fina bokmärken du skulle få om du körde de finaste lapparna genom en lamineringsmaskin...:o)

Fisken Svea sa...

Kaimas: Verkligen??? Fullt med greker där då eller...??? Jag har ett enormt medlidande för dej som läser vetenskapsteori *gaaaaaah*

Zafira: Jaa! Det kan man förstås göra, men jag använder dem bara som de är, och vartefter de nöts upp byter jag ut dem! =)