Leta i den här bloggen

fredag 11 april 2008

Ibland är det medvind!


JIPPIIIII!!!! Jag antog en egen utmaning och provade sonens arbetsbyxor, två storlekar mindre än vad jag själv hade tidigare i vinter, en storlek mindre än jag har haft i ett par månader nu, och de passade perfekt!!!! JIPPIII!!!

JIPPIIIII!!!! Det blir skatteåterbäring i år också!!!! JIPPIIIII!!!!

JIPPIIIII!!!! Min köpman lovade att ta hem ketchupen med mindre socker och mindre salt och ändå inget sötningsmedel! OCH Nuts Temptation!!! JIPPIIII!!!!

Jag har sagt det förr, men jag säger det igen - kan man vara glad åt lite har man mycket att vara glad över!

8 kommentarer:

Marica sa...

Har du en köpman???? Jag e rätt bekant med kebab och pizza gubben ;) Kan inte få ordning på min mat ....kan du inte svänga med trollspöt över mig...simsalabim lixom......

Fisken Svea sa...

Japp, en alldeles egen köpman har jag! Fast vi har ett väldigt matinriktat förhållande... Kebab e ju GI, men pizza har jag ingen aaaaaningom vad det är.... ;)
Ska försöka svinga spöt vid tillfälle! :P

Anonym sa...

Blir riktigt avundsjuk då jag läser om sådana där klädproblem...

Anonym sa...

hmmm, jag blir ju lite fungersam över hur jag ska känna igen dig nu...jag är ju så dålig på ansikten och nu om du krympt ihop så många storlekar så undrar jag...;)
//Maria

Fisken Svea sa...

Zafira: Usch ja, det är ju så orättvist här i livet, men ge inte upp, snart är du nog i samma situation också! Visst!? =)

Maria: Ja just det ja, men jag borde ju känna igen dej, fast inte jag heller har så bra ansiktsminne... ;)

Anonym sa...

Jag har oxå en alldeles egen köpman<3
iloiloilocheerleiloiloilo

Fisken Svea sa...

Ann-Pan(n?): Jamen det har du ju!!! iloiloilocheerleiloiloilo

Anonym sa...

...men ja e ju lite "halv" nu...därför saknas ett n:)