Leta i den här bloggen

lördag 5 april 2008

Gräsänkornas GI-afton


Den här helgen är inte som andra helger, för den här helgen är både Syster Skweed och jag gräsänkor! Och nu när jag haft en dag fylld av dammsugning och träning passar det utmärkt att plocka lite godsaker ur kylskåpet och bege sig till Skweddan och så rör vi ihop lite vad vi har och ser vad det blir! Solklart är att det blir en GI-sak åtminstone!

Ha en trevlig kväll ni andra också!

Ps. Jag har inte sett någon vinter idag, har ni?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har bara sett sol och trädgårdsfixande grannar. Det måste tillhöra årstiden vår eller hur?! Ha en trevlig GI-afton
Yvonne

Anonym sa...

Hmmm, har bara sett snöoväder och 15 cm nysnö. Lika mycket snö nu som mitt i vintern =(
// Maria

Fisken Svea sa...

Yvonne: Det låter betydligt trevligare än vinter och snö!
Tack, vi hade en mättande och trevlig GI-afton! =)

Maria: Låter som vår det...NOT! En ebkant åkte upp till Kalix till helgen så jag hörde att det snöade mycket... =/

Anonym sa...

Näpp, ingen vinter här norröver heller. Och när man tittar ut genom fönstret i dag (söndag) så ser det nog vårligt ut!

Fisken Svea sa...

Zafira: Jaa, det är ju ett alldeles härligt vårväder nu! Perfekt för promenad! =)