Leta i den här bloggen

fredag 18 april 2008

En trädgårdsmöbel gör ingen sommar


Det lär ska bli en solig helg. Bra att veta när jag ska jobba hela helgen... Men en sak är säker, trädgårdsmöblerna borde vi hinna få fram i vår varma hörna. Så, när möblerna är framme och humlen är borta så har jag gjort hälften av allt trädgårdsarbete för i sommar! Nu är det bara att bespruta rosenbuskarna med tallsåpevatten och plocka äpplen i höst då som är kvar. Det kallar jag maximalt trädgårdsarbete...


(Trädgården på bilden är inte min, men jag vill gärna ha en sån!)

3 kommentarer:

Marica sa...

Men du har i alla fall fint väder att jobba i ;) Hmh jag har min lediga helg jag , ibland har man tur=)

Lady of the Lake sa...

Med just den där trädgårdsmöbeln och tillhörande trädgård skulle man inte behöva med än en möbel... eller kankse några träd och en hängmatta? :-)

Fisken Svea sa...

Kaimas: Ja just det, för visst är det trevligare att jobba när solen skiner ändå!

Anni: Precis! I en annan del av just den här trädgården kan man ha en hängmatta! *drömmer om just en sån trädgård"