Leta i den här bloggen

lördag 22 mars 2008

Tog inte ens fram skålen!


Inte en enda av såna här godingar har jag ätit i år! Inte en gnutta chokladägg, jag bara tog ut innehållet ur mitt överraskningsägg, chokladen gav jag bort! Men tro nu inte att jag har haft en asketisk påsk, nejdå! Igår åt jag både choklad, 70%-ig förstås, och GI-kladdkaka och drack vin, och ikväll har jag ätit toast med laxröra, bulgur med stifadon och sen GI-pasha som efterrätt! Mycket mätt och belåten blev jag liksom alla andra. Imorgon blir det en lite lugnare dag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Här har det nog rullat ner ett som annat påskägg i magen, men jag måste ju rädda småkillarna från att äta allt för mycket socker! Självuppoffring...;)
// Maria

Fisken Svea sa...

Jättebra gjort! Det hade varit för hemskt om du låtit killarna häva i sig hur mycket påskgodis som helst! =)