Leta i den här bloggen

torsdag 20 mars 2008

HURRAAAAA - JAG VANN!!!!!


Inte ofta, men ibland svarar jag på någon fråga på någon websida, bara för att det är en tävling och man därför kan vinna något. Men vinna brukar jag aldrig. Förrän nu! Jätteförvånad såg jag ett paket bland dagens post. "Grattis till vinsten" stod det och jag började dra mej till minnes att jag faktiskt deltagit i en tävling på avsändarens websida. Och kunde priset ha varit mera lämpligt - en bok och en DVD! Och då hade jag just före köpt två böcker på loppis! *myyyyyyser*

.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag var till loppis i går och fyndade 3 st. dvd - skivor. Så jag inte bara får för tråkigt i påskhelgen.;) GLAD PÅSK önskar jag också på denna blogg!

Anonym sa...

Grattis och Glad Påsk!! Jag har för övrigt lite (men bara lite) längre kvar till Grekland än vad du har *längtar*.

Fisken Svea sa...

Zafira: Tack tack! Hoppas att din påskhelg inte blev tråkig! =)

Fifi: Tack tack! Jaa, Grekland, oj så jag längtar också!!!!! =)