Leta i den här bloggen

lördag 22 mars 2008

Boknördstest!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Jag blev 62 % nörd...kanske vi får starta en läsecirkel för att förbättra på våra poäng?! ;)
// Maria

Anonym sa...

Jag fick 79% ...
Trevlig syssla i påskfirandet. Yvonne

Fisken Svea sa...

Maria: Ja, det får vi ju göra! Och kanske lära oss bibbakoderna?? ;)

Yvonne: Oj! Jag gissar att du kunde bibbakoderna... =)

Pia sa...

Detta var ju sköj! Nördstatus 69% :o)

Anonym sa...

Harkel harkel, host host...du blir säkert jätteförvånad när jag avslöjar att jag är nörd till 20%!! "Det bor en liten boknörd nånstans långt inne i mig...en pyttepytte liten". Hmh! /Skweddan

Anonym sa...

Och jag är bara 46% boknörd... blev lite besviken över resultatet...:o) Lånade förresten testet till min blogg, den var kuuuuul...!:)

Fisken Svea sa...

Skweddan: Nä alltså NO vart ja fövåna! =O
Nä NO skåja ja!! =D

Zafira: Det var ju lite oväntade frågor, men skoj var det! =)

Anonym sa...

Jag håller mig med Sweddan jag. I mig bor en pytte, pytteliten boknörd, fast den är svår att finna...SURPRISE

Fisken Svea sa...

Ann-Pann: Alltså, now I´m surprised!!! NOT!!!! flabb