Leta i den här bloggen

lördag 29 mars 2008

Bara i min fantasi


Jag tycker om att baka bröd. Men problemet är ju att det inte ingår så mycket bröd i mitt nya GI-liv, och resten av familjen är periodare vad gäller bröd - varannan helg går det åt lite mer. Men IFALL jag skulle verkställa min fantasi om att baka bröd så skulle jag definitivt hitta ett recept på den här bloggen som Ann tipsade om en gång. Om inte annat så kan man se på bilderna och låta fantasin skena iväg...
Och apropå det, utan att vilja fresta, utan att bli snål, så kan ni titta på den här sockersöta bloggen också! Underbara kreationer, men jag nöjer mej här också med att se på bilderna!

Nu ska jag sätta mej i soffan och känna hur det känns att vara gräsänka ikväll... Tror att jag måste trösta mej med ett glas vitt och en bit brieost. Ha en skön kväll allihopa!

Inga kommentarer: