Leta i den här bloggen

fredag 30 december 2011

I-landsproblem

Jag har ett problem. Vi har två datorer. Min dator är långsam och har inga högtalare. Den andra datorn är snabb och har högtalare. So what´s the problem?? Jag har alla bokmärken och foton i min dator, men när jag är ensam hemma på dagarna använder jag den andra datorn så jag kan lyssna på musik samtidigt, men då kan jag ju inte blogga med bilder som jag skulle vilja. Fast jag kunde ju skriva först och lägga till bilden sen, men det vill jag inte för jag brukar alltid börja med bilden så jag får inspiration att skriva. Men jag ska skärpa mej. Imorgon är vi båda hemma så då startar vi båda datorerna och DÅ ska jag blogga! Jag lovar!

Nu ska vi iväg till min syster på julbastu! Fast jag som inte tycker om bastu är väldigt tacksam över ordinationen jag fick av min naprapat - gå inte i bastun! Inget problem alls för mej. Det är min inflammerade slemsäck i höften som inte vill ha bastuvärme, den vill ha ispåse. Men han gav inga restriktioner om vin...

Och apropå det ja, idag fick jag ett väldigt trevligt mejl, och här kan ni läsa varför det var så trevligt och varför jag blev jätteglad!

Inga kommentarer: