Leta i den här bloggen

söndag 27 december 2009

Dagen efter


Nu är julen s.g.s. förbi och jag steker korv och ägg som motgift till all julmat! Visst är det gott med julmat, men efter fyra dagar bestående av julskinka, sill och lax är det dag för vardagsmat igen. Fast det är söndag...

Bland det roligaste jag gjort i helgen måste nog vara att fäktas i Nintendo Wii! Jag blev ju t.o.m. svettig och fick träningsvärk i armen! Häftigt!
Bland de roligaste julklapparna var utan vidare min nya telefon som jag kan leka med! ;)
Det bästa med julen är att min dotter flyttar 70 km närmare mej! <3

3 kommentarer:

yngli sa...

Ja, no har ja jo bara 1,5 km heim! ^^

Birgitta Höglund's Mat sa...

Visst är det gott med korv.
Håller med om att man blir trött på all julmat, även om den också är god.
Ha ett riktigt Gott Nytt År önskar Birgitta

Fisken Svea sa...

Yngli: Å jag har bara 1½ km till dej!

Birgitta: Tack! Hoppas du också hade ett bra nyår! =)