Leta i den här bloggen

lördag 19 december 2009

Karamellformar


Här i Finland har vi så tråkiga karamell-/knäckformar. Antingen köper man futtiga 20 st aluminiumformar som visserligen är fina men ack så dyra, eller så blir det pappersvarianten med 250 st som är billiga och trååååkiga. När man varit ute på nätet och surfat omkring vill man ha alla fina karamellformar som finns t.ex. i Sverige! Jag är avundsjuk! Jag bild-googlade på "karamellformar" och bland de 20 första träffarna fanns 5 bilder från denna blogg... (Nästa gång borde den här bilden också komma med.) SÅ lite talar vi om karamellformar här i landet! Uselt... Men jag håller till godo med det jag har och ska testa det nya godiset jag hittade recept på! Men hold your horses, jag ska minsann smaka av dem innan jag berättar mer!
I´ll be back!

Inga kommentarer: