Leta i den här bloggen

måndag 26 november 2012

"De behöver ha kolhydrater och alla vitaminer som 
gömmer sig bland kolhydraterna"  ???

Igen ett intressant fall av "barnmisshandel"?? Jag hejar på de föräldrar som vågar stå för sitt beslut att leva ett renare liv och därmed slipper en massa förkylningar och influensor som liksom bara är helt accepterat i småbarnsliv. Och jag hejar också på de föräldrar som fattat det här med sockerberoende, sockerhög, koncentrationssvårigheter m.m., m.m., och minskat eller avlägsnat sockret ur maten! Hurra! Det finns hopp!

Anna Hallén har skrivit ett mejl till artikelns författare. Här kan du läsa det!


Förresten, jag har inte slutat laga mat, ikväll blir det en sås av sidfläsk och blomkålsgratäng till.

Ps. Jag har kommit fram till att jag behövde en etikett till, nämligen "bullshit"... "Struntprat" var en annan stark kandidat.

Inga kommentarer: