Leta i den här bloggen

tisdag 15 februari 2011

Hälsoblogg!

Så blev jag en hälsoblogg! Ni ser den lilla röda rektangeln här till höger, den är en länk till en förteckning av alla andra hälsobloggar som registrerats på Hälsobloggar. Det betyder att fler läsare hittar hit, och ni som redan hittat hit kanske hittar nya bloggar. Jag surfade lite igårkväll och kunde konstatera att det här var ett väldigt bra upplägg.

Hur har ni det med maten i kylan nu? Man vill ju ha varma, värmande soppor och annan varm mat, inte precis ägg och räkor... Har ni testat min enkla och goda grönsakssoppa? Fast på tal om räkor är ju räksoppa också gott... Jag har ännu inte haft tid att ordna upp mina recept och andra länkar som håller på att flytta hit ovanför under sina rätta rubriker! Det blir att ha en vårstädning!

Bilden: Dagens middag bestod av stekt sidfläsk i gräddsås. Det duger helt bra en tisdagkväll!
Receptet är förstås lika enkelt som vanligt - jag stekte sidfläsket i smör, hällde lite soja och mycket grädde på, pepprade och lät det puttra en stund. Smaskens!

Inga kommentarer: