Leta i den här bloggen

onsdag 12 januari 2011

LCHF-plåster!

I mellandagarna åkte jag med några väninnor på en dagsutfärd, resan blev ca.500 km och jag köpte en enda sak - en plåsterask! Men så var det ju plåster för LCHF:are då också! ;)
Lunchen intog vi på eftermiddagen på stadens grekiska restaurang, och jag åt kleftikos med tzatziki. Jättegott! Det var inte helt svårt att tro att man befann sig i Grekland!


Så här ser plåsterinköpet ut! Och baconbiten som ligger bredvid asken är faktiskt ett plåster! ;)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Här kan du köpa mycket annat i samma stil :)
http://stores.ebay.com/meatmaniac

Fisken Svea sa...

Haha! Tror jag hoppar över baconläppomadan men presentpappret skulle vara bra! :D

Marica sa...

men fyyyy

Anonym sa...

Och tänk att int du hadd sånder naa på heila daan!

Fisken Svea sa...

Everyday matters: Nå neee! :D

Anonyma väninnor som var med på resan: Nä! Faktiskt så är jag både imponerad och stolt!