Leta i den här bloggen

söndag 1 juni 2008

Äntligen är helgen slut!


Oj vad jag längtar till vardagen... Nu har vi firat studenter, övervakat dimissioner, firat yrkesfolk, skålat i champagne och ätit smörgåstårta hela helgen, imorgon vill jag har bacon och äggröra!!!!!
Efter att ha haft öppet hus och firat mitt eget yrkesyngel hela eftermiddagen, sex timmar, och den sista champagneslatten är slut i glaset, jag lika tom i huvudet, kan jag bara längta till sängen...
Förresten, ni får se en bild av en helt fantastisk kryddaffär i Aten! Här kunde man handla vilka kryddor som helst! Och kan man inte tyda grekiska så kunde det faktiskt bli vilka kryddor som helst också! ;)

2 kommentarer:

Marica sa...

åhh bacon och äggröra...dreglar!!! Sitter här och är hungrig men kan inte komma mig för att göra mat, hur länge tror du att man lever på Eströms???

Fisken Svea sa...

Kaimas: Om man äter Ekströms allt för ofta kommer ett brev från magistraten att de byter ens efternamn till Ekström, och det vill du väl inte heta????? Kaimas Ekström... Nää, det är nog bäst att ta lite bacon och äggröra som mellanmål nångång! :P