Leta i den här bloggen

lördag 11 juli 2015

Min sommar

Det känns som om jag fortfarande väntar på sommaren, och ändå har jag ju hunnit med så otroligt mycket i sommar! Konstigt... Men vi åkte ju till Grekland i maj, födelsedagspresenten jag fick av min sambo! Det blev en härlig resa, sov vanligt, trots pågående antibiotikakur och bihåleinflammation. Barnen började bygga ett utekök som var deras födelsedagspresent åt mej. Så fick vi ett lastbilslass med krossgrus, närmare bestämt 19,5 TON att skyffla ut! Det var också en födelsedagspresent!  Efter det hade jag äntligen både en plats för min pallkrage och tid att så frön. Sen hade vi gårdsloppis med väldigt lite försäljning, men Missionsstugan fick väldigt mycket varor att sälja sen!

Sådär annars har jag hunnit njuta väldigt mycket av vår gård, av barnbarnen, vänner och massor av god mat! Det HAR ju varit sommar! Och nu har vi två bröllop att se fram emot! Kul!

Hoppas ni också haft en bra sommar så här långt, fast det är ju jättemycket kvar av sommaren, och jättelänge kvar till min semester!

Inga kommentarer: