Leta i den här bloggen

måndag 26 juli 2010

Pajdag!


Förr var det ganska ofta jag och mina vänner hade paj-knytkalas men efter att flera av oss blivit LCHF:are har vi kommit av oss. Jag tror att det beror mest på att vi inte riktigt hittat det ultimata pajreceptet. Förrän nu... Det var Maria som testade Airams recept på pajbotten, som hon hittat i Aftonbladet, och blev helförtjust. Klart att vi måste prova! Och Maria hade rätt, det är ju så fantastiskt gott med den här botten att vi snart måste ha pajkväll igen! Vi var så snåla att jag inte hann ta en bild av oätna pajer, men det betyder ju också att det var goda pajer! ;)
Det blev en kantarell-, en champinjon-, en bacon/fetaost- och en tacopaj.

På lördag blir det pizzakväll och då ska vi testa sokeriton.fi:s pizzabotten! (Tydligen finns inte den produkten på sockerfri.com)

1 kommentar:

Marcus sa...

Jag använde ditt recept på sesambröd till pizzabotten. Det blev mycket bra.