Leta i den här bloggen

söndag 5 oktober 2008

Jag har sett bättre ut


Jag väntar på att min hjälte ska fungera. Han brukar faktiskt göra det! Fungera alltså. Av de snart nio åren vi har bott här i detta fönsterrika hus har jag tvättat utsidan av fönstren en gång. Jag upprepar - EN gång. Alla de andra vårarna och höstarna är det hjälten som stått för den bravaden! *hyllar hjälten* Insidan tvättar jag, annars skulle det antagligen bli problem med blomsterplaceringarna... Och det är ju ändå insidan som räknas, eller hur var det nu... ;)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har åxå sett bättre ut... ingen har funkat här på länge.../Skweddan

Fisken Svea sa...

Smutsiga fönster tyder bara på att någon har haft något trevligare för sig! =)

Marica sa...

Hmm jag funderar på att hyra en fönstertvättare jag.....en Italiensk.......

Fisken Svea sa...

Fiffigt Kaimas!!! Skicka hit honom när du är på gymmet! =)