Leta i den här bloggen

måndag 8 april 2019

Kylskåpstömning


Nå hör ni, nu börjar jag kopiera+klistra in mina inlägg som inte gått att publicera! Och då har vi bara ett problem kvar - det går inte att flytta fotona! Och de funns bara i inläggen som inte går att publicera... Det är sånt här som jag blir så tröööött av... Nåja, jag letar efter andra passande foton, jag har ju några tusen... ;)




Skrivet 6.3.2019
Igår var det fastlagstisdag! Redan i måndags åt jag min första fastlagswrap (semlewrap) eftersom jag hade gräddat våfflor till lunch och hade våfflor kvar. Wrappen blev sååå delikat!
Igår bakade jag då fastlagsbullar (semlor) och valde alldeles rätt recept! De va sååå goda! Jag använde mandelmjöl, och mandelmassan gjorde jag utan äggvita, bara för att jag hade kvar av mandelmassan jag gjorde dagen före.
Idag använder jag de två sista våfflorna, den sista skinkskivan och den sista ostkanten för att tillreda en ytterst lyxig och delikat lunch - crêpes! Sen ska jag nog orka städa huset. :)



1 kommentar:

weight loss sa...


nugenix vs super male vitality amazon male vitality pills super male vitality png "roger stone polonium \"super male vitality\"" imperial elixir male vitality super male vitality turk what can improve male vitality male vitality male enhancement pills & testosterone booster Advantages Of Vitality RX Vitality RX has such countless for the body that it can end up being troublesome for you to count them. The creators ensure that Vitality RX has helped various people previously and it will be a colleague for any person who conceives that its hard to keep up their execution in sex. It has the going with Benefits:
http://www.cureidea.com/vitality-male-enhancement/