Leta i den här bloggen

torsdag 18 september 2008

Lycklig, lyckligare, lyckligast


Jag blev ju utmanad jag, av "Pain is just weakness leaving your body" att lista sex saker som gör mej lycklig. Såna listor är bra, alla borde skriva en sån lista, varje dag, för då blir man säkert lyckligare!

Jag blir lycklig
* av min man (nej vi är inte gifta, men han är man och han är min!)
* när något av barnen är hemma
* när alla barnen är samlade
* av att läsa en bra bok
* av att resa
* när jag genomfört ett bra träningspass (lyckohormon)

Den här listan kunde jag göra längre, men det var de sex första jag kom att tänka på. Men som jag sagt förr och säger igen - kan man vara glad för lite har man mycket att vara glad för! (Glad kan bra bytas ut mot lycklig!)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Jag vill bara meddela dig att vi har uppdaterat vår hemsida www.sencha.se och att vår länk från din sida till vår teskola behöver ändras till http://www.sencha.se/teskolan.aspx

Mvh
// Christofer Rebenius
Sencha info@sencha.se