Leta i den här bloggen

lördag 4 augusti 2012

Jo, jo, du har kommit rätt!

Jag ville ju ha den där "gadget:en" som visar vilka som följer min blogg, den jag hade förut men som plötsligt slutade fungera. Då var det ju så att man kan ha en sån gadget bara om man har en "dynamisk" bloggmall, och det hade ju inte jag. Så jag testade en, men hjälp, jag hittade ju inte själv in i bloggen! Och nu hittar jag inte min gamla mall igen... Kanske dags att uppdatera sig ändå, förändring är inte alltid farligt, det kan vara det första steget till en viktigare förändring. Vi har den här mallen en stund så får vi se.

2 kommentarer:

Anonym sa...

E nog bara att bjuda på kaffe om du har problem med nåt på bloggen :)

Fisken Svea sa...

Jahhaa! Så det är SÅ enkelt!??!! Tänk att jag inte hade tänkt på det tidigare! :D Kaffe får du när som helst förstås, och ifall jag inte har problem med telefonen eller något annat datastrul så är du välkommen på bloggsidorna! =)