Leta i den här bloggen

torsdag 26 mars 2020

Korv med bröd

När jag är ensam hemma och ska äta lunch, då kan det bli en tonfiskburk och en paprika eller en korvstump som jag grillar i Högforsen, men en dag hade jag 2 chaffles och en korvstump, och jag eldade i Högforsen. Då blev det korv med bröd! Först slängde jag ihop en sats ketchup och medan den puttrade i kastrullen stekte jag korven i foliestekpannan på Högforsen och i en annan foliestekpanna värmde jag brödet. Sen var det bara att fylla brödet med hamburgerdressing (tyvärr inte den delikata hemlagade den här gången), senap, gurksallad och så korven och sen äta lunch! Mumsfilibabba!

3 kommentarer:

Lari (LCHF.arkivet) sa...

Hej!
Vad mycket härliga recept du hade här!
Skulle det vara ok om jag la upp en del av dina recept på LCHF-arkivet?
Självklart så skriver jag att recept och bilder kommer från dig och länkar hit med.
Mvh
Lari
www.lchfarkivet.se

Marika sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Marika sa...

Hej! Tack! Visst får du göra det! Jag är ju inte precis så aktiv här, men kanske jag blir det då! 😅