Leta i den här bloggen

måndag 20 september 2010

En slags kändisfisk


Det är inte varje dag man blir uppringd och tillfrågad om man ställer upp på en intervju i direktsänd TV, men det hände mej! Den finlandssvenska TV-kanalen FST5 har ett morgonprogram, "Min morgon", där man diskuterat media den senaste tiden, och idag skulle bloggar behandlas. Det blev en Skype-intervju och det var skoj att få prova på nånting sånt! Men på de korta minuter jag var med hann jag inte säga mycket, men lite i alla fall. Bl.a. berättade jag att jag följer med min dotters blogg, och hon har ju dessutom så fint bloggnamn - Sveas yngel. Någon närmare presentations behövs knappast! ;)

Den som vill se programmet kan titta här, men jag är tveksam om det funkar utanför Finland... Om ni inte vill se hela programmet kan jag meddela att min medverkan börjar efter 8:ans nyheter, ca. kl. 8:12.

Faktiskt en lite speciell upplevelse det här... =)

Fiskarna på bilden fanns i en keramikaffär på Samos.

3 kommentarer:

alegni sa...

kul!

Fru Tallund sa...

Äh blä, nu var det dagens program som fanns i din länk. Jag letade och letade efter ditt snack. Nytt försök nu, men inte världens lättaste sida att hitta nåt på.

Fru Tallund sa...

Nå nu fick jag hör de OCH se! :)

Railedes! :)